THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

9/5/09

Έλα ρε φίλε γίνονται ακόμα τέτοια;


«Είμαι ΔΑΠ, σπουδάζω στη Νομική και ταυτόχρονα υπηρετώ τη θητεία στο σπίτι μου. Μ... που είστε»!
Ο σμηνίτης ΡΘ εμφανίζεται ως ΟΝΝΕΔίτης στη Διαδικτυακή Κοινότητα Φοιτητών της Νομικής, την 1η Απριλίου του 2009 στη 1.21 το μεσημέρι, γράφοντας: «Είμαι αποσπασμένος στο Πεντάγωνο, αλλά δεν πατάω ποτέ εκεί γιατί έχω τα μέσα και υπηρετώ τη θητεία μου εικονικά. Ερχομαι κανονικά στη Νομική. Μ... που είστε. Δεν μπορείτε να μου κάνετε τίποτα !!!! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!».

Στις 3 Απριλίου ο σμηνίτης ΡΘ επανέρχεται με νέα προκλητική δήλωσή του. Απευθυνόμενος στους συμφοιτητές του, γράφει με περίσσιο θράσος: «Εσείς είστε μ... που είστε ΔΑΠ! Εγώ είμαι ΔΑΠ και ΝΔ. Φυσικά και έχω αυτά τα πλεονεκτήματα!! Το Πεντάγωνο είναι μαζί μου! Το ξέρουν (προφανώς ότι είναι ΟΝΝΕΔίτης). Ο ...


αξιωματικός υπηρεσίας είναι φίλος μου. Με ειδοποιεί πότε να μπαίνω αν είναι να έρθει κανένας αστεράκιας!».

Η ομολογία του ΔΑΠίτη σμηνίτη εξοργίζει τον συμφοιτητή του Δ.Μ., ο οποίος γράφει στον ίδιο διαδικτυακό χώρο: «Αυτά κάνει η επάρατη Δεξιά. Μαύρο στη ΝΔ και τη ΔΑΠ».

Ο ΔΑΠίτης σμηνίτης επανέρχεται την επομένη και δημοσιοποιεί το προσωπικό του e-mail, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί μαζί του «όποιος θέλει ρουσφέτι στον στρατό»!!!!

Ενας άλλος φοιτητής τον ρωτάει σε ποιο έτος είναι και εκείνος απαντάει στο 3ο! Ωστόσο, σπεύδει να τον ρωτήσει εάν εκείνος ψηφίζει ΔΑΠ! Ταυτόχρονα του δίνει και δεύτερο e-mail για να επικοινωνούν. «Περιμένω -του γράφει- να τα λέμε για τον στρατό! Χαχαχα!!!!».

EΘΝΟΣ

____

Και μετά, το πρόβλημά μας είναι γιατί θέλει να γλυτώσει την θητεία του ο..Μουτσινάς, που δεν έχει conne, και είναι ένας απλός διάσημος.

0 κακαντρεχειες: